En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

iSiM

with 5 comments

Bebege isim aramak ne zahmetli ismis arkadas,aylardir kabusum oldu.O kadar stres oldum ki ruyalarima giriyor: Ruyamda bebek dogmus ama biz hala isim bulamamisiz,bebege soruyorum “senin adin ne olsun” diye, oda dile gelip “ALLAH OLSUN!!” diyo

Ben hep bir kiz cocougum olacagini hayal ediyor ve buna tum kalbimle inaniyordum. O nedenle hep kiz ismi uzerinde yogunlasmis,hic erkek ismi dusunmemistim. Ancak gel gor ki doktorumuz “bakalim bacaklari acacak mi?..aha acti.. erkek bu!!”  dedigi gunden beri (2 aydir) kafayi yemekteyim 

Cok cesitli isim siteleri var ama hepsinde 3 asagi 5 yukari hep ayni isimler donup duruyor:
www.bebekisimleri.gen.tr

www.guzelisimler.com

www.isimevi.com

www.bebekisimleri.biz

ve daha niceleri…

Biz bir aralar eski turk destanlarindan bi isim koyalim istedik ve soyle bi site bulduk:

http://www.turkmania.com/showthread.php?t=18012

Ancak bu site cok ucuk, asiri extrem isimler var (Biligköngülsengün, Bügdüzemen gibi).

Herkese deli gibi isim soruyorum bir umit,insanlar da agizbirligi yapmiscasina hep bir yon onermelerinde bulunuyorlar (Guney,Kuzey,Dogu,Batı gibi)

Artik umitsizlige kapilmaya baslamistim ki bi arkadasim “O da bisey mi,bizim oglana 3 yasina gelene kadar isim koyamamistik biz” deyince biraz rahatladim,demek boyleleri de olabiliyor. En olmadi ben de bi 3 sene cocugu “ssst..oglum..yavrum” filan diye cagiririm

Kizilderililerin isi kolaymis: Cocugun dogdugu gun nasil bi doga olayi meydana gelirse,oyle bi isim koyulur daha sonra buyuyen cocuk ileride kendi adini kendisi secermis. Oyle deneysel bisiler mi yapsak acaba

Bir umidim de cocuk dogup da onu kucagima aldigim an, daha once hic dusunmedigim bir ismin bana vahiy inmesi..

Ne guzel olur…

untitled

Written by gurkanyucel

24 Mayıs 2009 22:24

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. tonyukuk.net adresinden eski turk isimleriyle uyumlu 3 opsiyon sunuyorum size
    1-ipişat
    2-burakkut
    3-Guven

    3. su fena durmuyo dimi hem eski turkce hem anlami super, hem ne biliym iyi yani baya..

    syd

    09 Temmuz 2009 at 18:44

    • guven mi?..hmmm..enteresanmis..hic duymamistim..olabilir bak

      gurkanyucel

      09 Temmuz 2009 at 19:22

  2. hayırlı olsun allah analı babali büyütsün. isim koymayın doğunca avcunun içne aldığın zaman o ufaklığı aklınıza gelen ilk ismi koyun. bu arada 3 aylıktan sonrada kadınlardaki bütün aş erme olayları bitiyooo bunu herkeze söylüyorum sanada söyleyim. o aydan sonraki aş ermeler ayak kardeş…

    tansel

    25 Mayıs 2009 at 21:43

    • yapma yaw,ulan cItIr cItIr yemisler bizi bunca senedir desene

      gurkanyucel

      26 Mayıs 2009 at 12:23

  3. Tonguc koyun tonguc. Tonguc Yumruk Yucel. The fucker of art..

    Burak

    25 Mayıs 2009 at 12:53


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

