En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

MOBILYA

with 2 comments

Hayatimiza yeni bi ufakligin katilacagini ogrenince 4+1 bi ev tutmaya karar verdik. Yeni bir eleman, yeni bir oda. Ve fakat “simdi bu odayi doldurmak gerek” diyerek bir de mobilya arastirmasina girdik. Uzun arastirmalar sonucunda soyle alternatifler bulduk:

1)      www.belis.com.tr

Bu sitede fiyat-performans acisindan guzel mobilya takimlari var. Biz en cok sunu begendik: http://www.e-belis.com/pinfo.asp?pid=2741 . Cunku bu takimda dolap, sifonyer ve buyuyebilen bir yatak var. Nedir buyuyebilen yatak: Bebek yataginin ucunda 3’lu cekmece bulunmakta, bu cekmecenin uzeri “alt degistirme yeri” olarak kullaniliyor (yerden yuksekligi, anne/babanin alt degistirirken egilmemesini saglayacak sekilde bel dostu), ayrica bebek yatagimiz sallanabilir oldugundan bir nevi besik ozelligine sahip. Neyse efenim, diyelim cocuk buyudu, bebek yatagina sigmaz oldu, hop diye cekmece bolumu cikarilip yatagin yanina koyulunca bir anda komidine donusuyor, boylelikle bir anda 110 cm’lik yatak 170 cm’ye uzuyor (ki bu uzunluk, cocugu 12-13 yasina gelene kadar idare eder). Ayrica besik kismina da artik ihtiyac kalmiyor ve orasi da sokulup ters cevirilince hop, besik bir anda calisma masasina donusuyor. Boylelikle dolap,sifonyer,170 cm yatak, komidin ve calisma masasi ile bir cocuk odasi takimina evriliyor (bir nevi voltran gibi bisi). Yani 1 oda takimi aliyosun ve 1 bebek odasi+1 cocuk odasi takimi almis oluyosun.

once copy

Son bir bilgi daha: Belis urunlerini,sehrinizdeki bayisinden temin edebileceginiz gibi internetten de siparis verebiliyorsunuz ve adresinize ucretsiz teslim yapiyolar. Ancak bayiden alinca elemanlar gelip kendisi monte ederken, internetten alirsaniz kendiniz monte etmek zorunda kaliyorsunuz. Gerci adamlar onu da dusunmus ve internet sitesine “montaj videosu” koymuslar. Aldiginiz urunu,bu videoyu seyrederek kendiniz monte edebilirsiniz. Zevkli bisi ama uzun suruyor,ben bi dolabi 4 saatte monte edebildim.

 

2)Ankara-Siteler

Yukarida bahsedilen takimi Ankara-Siteler’deki muhtelif ureticilerden kendiniz de yaptirabilirsiniz. Ancak adamlar masif ashaptan yaptigi icin ve nakliye de binince, hazir mobilya takiminden 3 kat daha pahali oluyor. Bu el yapimi takimlar omurluk oluyor tabi ki ama bence bu cok da gerekli bisey degil. Yani bi bebek/cocuk odasi takiminin omrunun 20-30 yil olmasinin hicbir anlami yok bence. Cunku zaten bu oda takimi, ebatlari ve tarzi itibariyle, 12-13 yasina gelmis ve asi bir ergene donusmus cocugun ihtiyaclarini karsilayamayacaktir ve artik bir genc odasi takimi almanin zamani gelmis olacaktir. Bu nedenle gerek pahali olması, gerekse 20-30 yil omru olmasina ragmen 12-13 yil kullanilabiliyor olmasi nedenleri ile el yapimi mobilyayi tavsiye etmiyorum

Img_1697

 

Tip: Asagidaki resimde goruldugu gibi bir “yatak yanI sandIgI”, anne/babanIn yataktaki bebekle ilgilenirken yorulmamasi icin uzerine oturabilecegi bir tabure ve cocugun oyuncaklarinin derli toplu icinde saklanabilecegi bir sandIk olarak cok ise yarayacaktir. Eger hazir mobilya alirsaniz boyle bir sandik, takimla birlikte gelmeyecektir; bu durumda boyle bir sandigi ister bir marangoza yaptirabilir, ister bir Pazar gununuzu harcayarak kendiniz de boyle bir sandik yapabilirsiniz.

Img_1696

Written by gurkanyucel

30 Mayıs 2009 19:34

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bnm odamdakı komıdını değiştiricem ve daha guzel bır komıdın alıcam sızı tercıh ediyorum

    melis

    13 Mayıs 2011 at 15:32

  2. Son zamanlarda anne ve babayı düşünen bir çok model üretildi.Hatta biz bebeğimize mobilya bakarken okadar ilginç modeller vardıki inanın insan seçmekte zorlanıyor.

    Bebek Mağzaları

    22 Ekim 2010 at 06:33


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

%d blogcu bunu beğendi: