En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

YURUTEC

with 5 comments

Yurutecler tum dunyada yasaklanmis, bi bizde serbestmis,buradan duyurayim. Nedir yurutec: tekerlekli bi alet,cocuk biniyor ve ayaklariyla kendini ileri iterek ilerliyor. Neden yasaklandi: cunku cocuga yurumeyi yanlis ogretiyor.

yurutec2

Bu aletin yerine, Basak-Ahmet ciftinden arakladigim bi fikri sunayim size:Walking wings. Bu alet anne/babanin egilmeden cocuga yurumeyi ogretmesini kolaylastiran, bel dostu bi alet. Herkese siddetle tavsiye

12827

 

15 Kasım 2009 Güncelleme: Az önce mkv’nin yorumu üzerine idrak ettim ki bu yukardaki walking wings denen alet tamamen bir para tuzağı. Bir yemeni veya uzunca bir atkı da aynı işi görür

Written by gurkanyucel

01 Haziran 2009 09:50

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eskiden bu babywalkların yerine yemeniler(başörtüsü) vardı. Başörtüsünü ortadan 2ye katlıyorsun, aynı şekilde cocugun kollarının altından gecirip arkadan destekle cocugun dik durmasını saglıyorsun🙂 Benim kayınvalidem de iple yapmıştı ogluma…

    mkv

    14 Kasım 2009 at 20:57

    • aaa dooru walla,ben bunu nasil dusunemedim??taa amerikalardan getirttik o kadar para verip,bi yemeni (hatta uzunca bir atkı bile) ayni isi gorurdu:( ben bu yaziya hemen bi guncelleme ekliyim

      gurkanyucel

      15 Kasım 2009 at 07:42

  2. Biz geçen haftadan beri kullanıyoruz bu aleti! İlk başlarda alışmak biraz zor oluyor ama son derece faydalı bir alet… Bilhassa ana-babanın belinin selameti açısından🙂 Çınar’a da dik durmayı oğretmesi açısından yararı olmaya başladı. Bakalım ne zman yürüyecek kendisi?

    Başak

    01 Haziran 2009 at 15:32

    • walla basak allah sizden razi olsun,boyle seyleri sizin sayenizde ogreniyoz,iyi ki paylasiyosunuz da bizim de boyle seylerden haberimiz oluyor
      ne kadara aldiniz,nerden aldiniz bari onu da soyle de tam olsun.ben arastirdim,gittigidiyor’da buldum bi tane,69 TL idi

      gurkanyucel

      01 Haziran 2009 at 17:02

      • Biz sahibinden.com’dan bulduk. Ayni fiyata. Reca ederiz ayrica da, ayni zamanlarda coluk cocuk sahibi insanlaraktan birbirimize bir yararimiz dokunsun di mi efendim? wordpress’e de uye olcam da nasil olcam bi bulabilsem🙂

        Basak

        03 Haziran 2009 at 09:07


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

