En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

www.babaolmak.com

with 2 comments

neden hiç baba sitesi yok diye mızmızlanıyodum,meğer kralı varmış. geçen ayki pc-net dergisinden gördüm babaolmak.com’u,sabahtan beri inceliyorum siteyi ve aglamak istiyorum. muhteşem bir site olmuş, benim yapmak istediğim ve aklıma bile gelmeyecek daha birçok içeriğe sahip, profesyonelce hazırlanmış bir site, tebrik ediyorum kendisini. açıkçası çok feci kıskandım siteyi,ve hatta kendi amatör-dandik-ciddiyetsiz-cibiliyetsiz blogumu hemen silmek istedim,ama sonra “banane canım,benimki de amatör ruha sahip,kendi çapında nevi şahsına münasır bi blog” diye kendimi kandırıp vazgeçtim blogumu silmekten.

YILDIRAMAZSIN BENİ BABAOLMAK.COM…SEN YAKIŞIKLIYSAN BEN DE SEMPATİĞİM😛

PS:Tum baba ve baba adaylarına şiddetle tavsiye: www.babaolmak.com

adsız

Written by gurkanyucel

03 Haziran 2009 11:58

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Teşekkür ederim…🙂

    Ozgur

    01 Aralık 2009 at 15:25

    • Esas ben teşekkür ederim üstad,şevk verdin:)

      gurkanyucel

      01 Aralık 2009 at 17:27


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

