En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Cicegi burnunda yazar babadan tavsiyeler

with 2 comments

Efenim oncelikle oldukca heyecanliyim. Boyle yogun takip edilen bir blogda yazi yazmak bir seref benim icin.

Ben soyle bir baktim, diger yazarlarimiz cok guzel, faydali ve ciddi konularda yazmis. Ben diyorum olaya biraz geyik yaklassam (yapi meselesi)?

Yazilarimi takip ediniz, anneyi sinirlendirmeden (ha ben becerebiliyor muyum? Hayir! Sinirlendirmemek mumkun mu? Hayir!) nasil uclu iliski devam ettirilir (carpik dusunceler tamamiyla size ait, benim kastettigim anne-bebek-baba) onlari yazmaya calisacagim.

Bu noktaya kadar parantezlerin arasindan ana yaziyi okuyabildiyseniz zaten bundan sonra iyi anlasiriz.

Bu kisa tanitim yazisindan sonra hemen bir ipucu vereyim. Bu ipucunu sonuna kadar benimseyen baba hic zorluk cekmez:

“Anne her zaman haklidir”

(Ya da oyle hissettirilmelidir…)

Silaninbabasi

Written by silaninbabasi

07 Haziran 2009 08:52

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sarpcan, olayi cozmussun!

    basakahmetcinar

    07 Haziran 2009 at 17:36

  2. hoşgeldiniz,blogumuzu şenlendirdiniz,yazilarinizin devamini beklioruz

    gurkanyucel

    07 Haziran 2009 at 10:15


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

