En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

ALIŞVERİŞ

with 12 comments

Oğlumuz (-)3 aylık oldu artık, 3 ay sonra dünyaya ayak basacak insallah. Bu onun için küçük ama bizim için büyük bir adım olacak.

Bu zamana kadar uzunca bir süre tuttuk kendimizi ama artık dayanamayıp başladık bebek alışverişine. Marcs N Spencer’da çok güzel bebek takımları var, her gittiğimizde elimiz gidip gidip geliyodu bu kıyafetlere,geçende artık daha fazla tutamadık kendimizi ve 3’lü zıbın aldık. Bizim oğlan geldiğinde havalar soğumaya başlayacak diye düşünüp uzun kollu bişi aldık. Bir de geçenlerde yine babaolmak.com’u okurken metallica.com sitesinde çok güzel bebek kıyafetleri olduğunu öğrendim ve hemen baktım:

James_Romper_fr

Sonra düşündüm,ulan bunu ben de yaparım, 1 zıbın,2 kutu tekstil boyası bitti gitti. E hatun da çevre mühendisi olunca ve hele ki tekstil boyası üzerine doktora yapmışken önce ona danıştım bebeğe bi zararı olur mu diye,olmaz dedi. Şimdiki yeni hedefim bikaç tane desensiz,düz renk zıbın alıp onlara çeşitli çizimler (artık Iron Maiden olur, Metallica olur,vs.) yaparak oğluma eşsiz zıbınlar üretmek.

2. alışveriş ögemiz bir fotoğraf makinesi oldu. Bebek gelecek,her anını çekmek lazım diye düşünerek bayaa bi araştırdım ve kararımı Nikon’dan yana verdim (bu arada fotoğraf mak. araştırırken gördüm ki fotoorafçılar da Canon’cular ve Nikon’cular olarak ikiye ayrılmış. Nikon’un kullandığı Nikkor lenslerin NASA tarafından kullanıldığını öğrenince ben de Nikon’cu oldum). Öyle hemen profesyonel bişi almayayım,alsam da aletin hakkını veremem,ufaktan başlayalım diyerek Nikkor lensli en ucuz modellerden olan L20 aldım

nikon

Yok efendim 10 MP,Nikkor lens falan filan hepsi bi tarafa da şunun rengine bakar mısın arkadaş ya:) sırf rengine tav olup aldım kendisini,inşallah işimizi görür

Şu sıralar döne dolana araştırmasını yaptığım yeni tema:müzik seti. Şöyle ki, daha önce de bahsettiğim gibi bebek için bissürü ninni temin ettim ve bunları bebeğe şimdiden dinletmeye başlamak istiyorum (anne karnında duyduğu melodileri doğduktan sonra da duyunca kendisini anne karnında zannedip huzur bulacağını ümit ediyorum). Bu nedenle taşınabilir/hafif bişeye ihtiyaç var (bebek uyurken yanına koymak, yıkarken banyoya götürmek gibi amaçlarla), ama ses kalitesi de öyle dandik olmayacak, hem mp3 çalabilecek hem cd. Tüm bu özelliklere sahip 2 set var,birisi Philips AZ320, diğeri Vestel 90WO

VESTEL%20CD-90WO%20TA%C5%9EINAB%C4%B0L%C4%B0R%20M%C3%9CZ%C4%B0K%20SET%C4%B0

Philips’in sesi daha iyi,hem daha iyi bi marka falan filan ama Vestel’in rengine bakar mısın arkadaş ya:) yani sırf rengi yüzünden daha kötü olmasına rağmen Vestel alasım var,henüz karar veremedim.

AZ302_12-GAL-global

aha bu da philips.hiç sevemedim tipini. şuna bak. odun gibi.

Written by gurkanyucel

13 Haziran 2009 07:06

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. valla baktim senin foruma eger yazdiklarin dogruysa sen acliktan olursun o ne yav hemide afyon gibi bir yere gormrmis gibi her seyi almissin allahtan zeylant ve internet var yazik dostum cok hassas olma sen nasil buyudun mavi kumas sert diye annemiz baska bir rekmi aldi para biriktir iyi okullarda egitim aldir fserpirice usa mallarini cikko gibi italyan mallarina yoneliyorsun ama hepside cinde uretiliyor ama italyadaki magzalarda cin mali goremessin ….

    burcu

    05 Şubat 2010 at 06:38

  2. http://www.caglarbebe.com bu siteden aldim beyaz ve siyah renkli ac-dc bady yi ama sifir beden istemisim giydiremedim alirken buyuk boy alin bady i

    burcu

    01 Ocak 2010 at 06:49

    • ok,uyari icin tesekkurler:)

      gurkanyucel

      01 Ocak 2010 at 08:06

  3. metalicca badisi caglarbebe.com adresinde var hatta ac-dc gurubunun badisi daha guzel….fiyati 6 tl di galiba

    otomatik tencere

    27 Aralık 2009 at 23:32

    • gerçekten de varmış,hemen alıyorum 2 tane:)

      gurkanyucel

      28 Aralık 2009 at 05:36

  4. Cinar uyurken oyle de uyandi simdi, Basak da kacar🙂

    Başak

    13 Haziran 2009 at 09:02

  5. Body yorumunu yeni gordum, hemen tavsiye, 6-9 degil, 9-12 (veyahut da 74 cm) alirsan gelecek yaza daha rahat giyer. Bu sene mesela Cinar’i oyle cibil ancak gecen aydan itibaren dolastirabildik. Butun yaz giysin istersen 9-12 ya da 74 cm daha iyi bir secim olur, bilgine. Tabii sizin bebenin gelisimi de onemli, bakarsin azman olur, 74 cm de kucuk gelir. O bakimdan bence sen dogmasini bekle🙂
    Bir de oyle yazili t-shirtler icin sana bir adres vereyim: http://www.simplycolors.com

    Başak

    13 Haziran 2009 at 08:44

  6. O da dogru… bizim ipod-tripod ikilisini tercih etmemizin nedeni Cinar’in odasinda muzik seti konacak yer olmamasaydi. Ama iyi de oldu. Yer konusunda sikinti varsa denenebilir, ama duyudugum kadariyla Konya’da evler Konya Ovasi kadarmis🙂

    Başak

    13 Haziran 2009 at 08:42

    • yannız başakcım cevaplama hızını hayretle seyrediyoruz,ilgine ve hızına teşekkürler:)

      gurkanyucel

      13 Haziran 2009 at 08:45

  7. hemen yorum yapmazsam olmaz!
    3’lu zibinlar iyi tercih, ama daha cok alin… biz onlari hep kiyafetin icine atlet olarak kullandik. Cinarcik hic usumedi boylece🙂 Ilk aylarda da ust kiyafet olarak alt-ust takimlardansa komple tulumlari daha kullanisli bulmustum.
    Metallica body’si sahaneymis, ama bence de sen yapsan daha iyi… tek sorun, siyah body bulamaman olabilir🙂 Bir de, sizin bebe de soguk ayda dogacak, kisa kollu, bacaksiz body’lerle dolastirmayabilirsiniz, benden soylemesi.
    Kameranin rengi hakketten sahaneymis; benden baska birilerinin daha bir aleti rengi icin almasi da beni benden aldi… yalunuz ilk 8 ay flas kullanamayacaginiz icin flassiz da guzel cekiyor mu ona baksaydiniz iyiydi… ama cekiyordur herhalde🙂 BU arada, ben de Canon’cuyum, su aralar hastasi oldugum kamera da Canon Ixus 75 (profesyonel dunyaya hic girmiyorum).
    Su muzikcalar konusunda da soyle bir tavsiyem olabilir. Eger mevcut bir ipod’unuz varsa ona bir tripod hoparlor alin, butun derdiniz cozulsun! Hem yerden kazanin, hem istediginiz kadar sarki yukleyin! Renge onem veren bir insan olarak da benim pembe ipod’umu onerebilirim mesela, ehehe :)) Biz benim ipod’a Cinar icin bir suru ninni, klasik muzik, ninni Beatles vs vs yuklemistik; shuffle yapinca da super oluyordu! Yalniz, oyle anne karninda duydugu muzikleri sonra duyunca sakinlesir isi bizde pek basarili olmadi. Belki de ben cok yogun olarak muzik dinlemedigimdendir. Ama zaten su baby mozart, baby beatles ve her turlu ninnilestirilmis muzik bebeleri daha once bunlari duymamis olsalar da sakinlestiriyor, bilginize🙂

    Başak

    13 Haziran 2009 at 07:42

    • tripod hoparlor olayini ben de dusundum ama kaliteli bi hopalor ile mini müzik seti arasinda fazla bi fiyat farkı yok. örneğin hama marka tripod hoparlorun orta hallisi electroworld’de 39 TL, e zaten vestel mini müzik seti de 79 TL. ayrica bu seti ileride oğlan odasına koyar,müzik dinler belki (gerçi o zamana kadar kimbilir neler çıkar, kulağa yerleştirilen çip şeklinde müzik setleri filan..hem de güneş enerjili:P)

      gurkanyucel

      13 Haziran 2009 at 08:38

    • bi de body olayi için, siyah almiycam zaten,düz beyaz alcam bol bol. ama 6-9 aylık için alcam ki oğlan 2010 yazında giysin bu body’leri. bi tanesine “öpme beni” yazcam:) bi tanesine de adını yazcam ama önce isim bulmamız lazım kendisine

      gurkanyucel

      13 Haziran 2009 at 08:41


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

