En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Empati göbeği

with 3 comments

Bir erkek,baba olacağını öğrendiği andan itibaren bazı fiziksel değişimler yaşamaya başlıyor:göbek büyüyor, boy 2-3 cm. uzuyor,vs. Boy uzamasını açıklayabiliyorum (insana bir özgüven geliyor,”heyt bee,baba oldum lan ben baba” diye daha bi dik yürümeye başlıyor ve boy otomatikman 2-3 cm uzuyor) ancak göbek konusunda tam bi açıklama yapamıyorum. Emin olmamakla birlikte benim tahminim, bilinçaltımda karımı göbek konusunda yalnız bırakmayarak kendisini kötü hissetmemesini sağlamaya çalışıyor olabilirim. Veya evde bulunan (ve hatta bulunmayan) her yiyeceği tüketmeye meyilli bir hamileyi gören bünye “kıtlık” psikolojisine girip “ulan bize yiycek bişi kalmiycak galiba,ben en iyisi depolamaya başliim” şeklinde yaklaşıyor olabilir olaya.Bir diğer tahminim de duyuru mantığı güdüyor olabileceğim yönünde. Yani “göbek bırakayım da cümle alem anlasın baba olduğumu” gibi bir bilinçaltının alçakça tasarlanmış sinsi ihanetine uğruyor olabilir miyim acaba?

adsız

Written by gurkanyucel

02 Temmuz 2009 07:20

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dur hemen buna da yorum yapayim:
    Babalar icin bu durumun bir handikapi var yalniz! Dogum sonrasinda anne bebege bakicam ve ozellikle de emziricem diye telef olup o aldigi kilolari super hizli verebiliyor (bkz. ben: 5.5 ayda 16 kilo!) ancak gel gor ki bebekle ilgili dahi olsa babalarda o kilolar yerlesiyor, kaliyor (bkz. kocam🙂 ).
    Dolayisiyla hala zamanin varken sen diyete basla, Umay dogumdan sonra hemecik verir kilolari, merak etme :))

    basakahmetcinar

    02 Temmuz 2009 at 07:34

    • diyet diil de sipora başliim diyorum. eskiden ne güzel hergün yüzüyodum,bi gazla tekrar yüzmeye başlasam iyi olcak

      gurkanyucel

      02 Temmuz 2009 at 08:02

      • Çok mantıklı, destekliyorum, başarılar diliyorum!

        basakahmetcinar

        02 Temmuz 2009 at 13:19


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

