En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Oğluma İlk Mektup

with 4 comments

Arkadaşlar oğlumla özel bişi konuşcaz da bizi 2 dakka bi yalnız bırakabilir misiniz?..Teşekkürler

Canım oğlum,

Dün akşam anneannenler bizdeydi. Sen her zaman yaptığın gibi gece 11’den sonra anneni tekmelemeye başladın. Genelde gündüzleri hareketsiz oluyorsun ve akşamları (özellikle 11’den sonra) hareketlenmeye başlıyorsun (dolayısıyla geceleri de anneni uyutmuyorsun). Annenin bu konuda zekice bir teorisi var (bilirsin annenin her konuda zekice bir teorisi vardır): gündüzleri annen, odasında tek başına sessizce oturduğu için sen uyku halinde oluyorsun, geceleri ise televizyonun sesi, annenin sesi, benim sesim, vs. seni uyandırıyor ve hareketli oluyorsun. Her neyse, dün akşama dönelim. Sen anneni tekmelemeye başlayınca ben “Hah, bizimkinin saati geldi, gececi olacak oğlum. Gündüzleri uyuyor, geceleri annesinin karnında dört dönüyor” dedim, anneannen de “Eyvah eyvah, o zaman çocuk annesini sevecek, seni sevmeyecek” dedi. Ben bir telaşla “Neden? Ne alakası var?” dedim, meğer öyle söylenirmiş: gece uyumayan çocuk anneyi sever, babayı sevmezmiş. Mantığını pek anlamadım ama annen bu konuda da zekice bir teori üretti (o teoriyi burada yazamayacağım).

Daha önce “beni sevmeyeceğin” fikri hiç aklıma gelmemişti, anneni de beni de çok seveceğine hep emindim. Ama dün akşam ilk defa endişelendim “ya oğlum beni sevmezse” diye. Sonra düşündüm de, beni sevmek zorunda değilsin ki. Ben ne yaparsam yapayım sen beni sevmeyebilirsin. Özellikle ergenlik çağına geldiğinde, yaptığım her şey sana batabilir ve hatta benden nefret de edebilirsin. Ama unutma ki ben seni hep sevdim, seviyorum ve sevicem.

Sen beni sevmesen de ben seni sevicem

Bazen kavga edersek, sonrasında seni sevmiyormuş gibi yapsam da ben seni çok sevicem

Senin umrunda olmasa da ben seni hep sevicem

Not: Tamam biliyorum, “sevicem” denmez “seveceğim” denir. Her şeyimi de düzeltmesen olmaz yani.

Written by gurkanyucel

26 Temmuz 2009 09:04

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Olm senin cocuk Penbepanter gibi kocakafali bisey olup cikarsa amma olur ha.
    – Ah penbe vurma oglum hic babaya el kalkar mi?
    – Para virin lan uyusturucu satin alacagim.

    Allah korusun.

    Burak

    17 Ağustos 2009 at 20:55

  2. Gürkan, bu çocuk seni en fazla 6 yaşına kadar sevmeyebilir, sonrasında okuma-yazma öğrenerekten bu blogu okuyacak ve babasına aşık olacaktır. Hiiiç endişen olmasın🙂

    Canan Yıldız

    30 Temmuz 2009 at 18:58

  3. araniza girmis gibi olacagim ama…
    dur hemen sana mantigini anlatayim: gece uyumayan cocuk babasini sevmiyor derler cunku hani baba calisir ya, e gece uyumasi lazim, ama cocuk uyumayinca baba da uyuyamaz (ya da oyle sanilir)… gunduz uyumayan cocuk icin ise annesine azicik dinlenme ya da ev isi yapma firsati vermedigi icin annesini sevmiyor derler… olay bundan ibaret! Bize de ilk doktorum soylemisti bu geyigi, ben de uzunca bir sure anlayamamistim. Cinar dogduktan sonra anladim :)) yalniz, Umay’in yazamadigin teorisini az cok tahmin ettim ve koptum!
    son olaraktan, bebeler annelerini ve babalarini pek cok severler, emin ol! ergenlik caginda nefret etseler de sonrasinda sevmeye devam ederler🙂 korkmayalim, ama yine de cocuklarimiza adam gibi davranalim diyorum🙂

    Basak

    27 Temmuz 2009 at 15:34

  4. pardon ben araya girdim ama ağlattın be Gürkan…
    dilerim Oğlunla ve sevdiklerinle çok güzel bi ömrün olur!

    yelmesinannesi

    27 Temmuz 2009 at 13:01


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

