En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

İKİ HAFTADIR DÜNYADAYIM, Bİ OLAYINI GÖRMEDİM

with 6 comments

Annemin karnı ne güzeldi yaa, sıcacık, karışan eden yok, yediğim önümde yemediğim arkamda. Çok merak ediyodum “neymiş şu dünya dünya dedikleri” diye, etmez olaydım arkadaş, tam bir sorumluluk yumağıymış meğer. Yok efendim uyutmaya çalışırlar, altımı bağlamaya çalışırlar, maymuna döndüm resmen. Neler yaptım 2 haftadır, güneş bence çok sıkıcı bişi,onun için gündüzleri paso uyudum. Geceleri güzel bence, onun için her dakikasını ağlayarak değerlendirmeyi tercih ettim. Annemle babam bu durumdan nedense pek bi şikayetçi görünüyolar, halbuki onlar da gündüz uyuyup gece benimle birlikte ağlasalar hiç bi sorun kalmayacak. Neyse efenim,geçen hafta beni çok tonton bi doktor amcaya götürdüler, kendisi noel babaya benziyodu, beni muayene etmek için soyduğu sırada hemen doktor amcanın muayenehanesinin ortasına işedim, çok şaşırdılar, eheehe. Sonra bi de gerekli şartlar sağlandığında yürüyebildiğimi gösterdim annemlere, ona da çok şaşırdılar (Bkz. Yürüme refleksi testi). Siz beni küçük gördünüz de karamürsel sepeti mi sandınız, koşarak çıkacaktım odadan da dur şimdi abartmiim dedim. Neyse efenim, bi kere de altımı değiştirirken babamın suratına işedim, kendisi bu durumu çok komik buldu ve nasıl bu kadar uzağa işeyebildiğime hayret etti. Hala öğrenemediler altımı değiştirirken gerekli önlemleri almayı, onlar öğrenene kadar ben de eylemlerime devam edicem. Babam nedense sabah olunca giyinip kuşanıp dışarı çıkıyo, akşama kadar da gelmiyo, manyak mıdır nedir, otursana kardeşim evinde, uyu benimle şöyle 1-2 saat. Dışarıda benden daha güzel ne varsa koşa koşa ona gidiyo,hiç anlamıyorum. Annemle aramız gayet iyi, memesini gözüme sokmayı çok sevdiğim için gözlerim çapaklandı biraz, annem çok telaşlandı, gecenin 4 (yazı ile dört)’ünde beni doktora götürmeye kalktı, neyse ki babam sakinleştirdi kendisini. Şimdi gözüme bişi damlatıyolar 1-2 güne kalmaz geçer heralde,du bakalım. Bi de şu sarılığım geçmedi bi türlü, haftaya beni yine o tonton doktora götürcekler, bakalım o zamana kadar geçcek mi.

Şimdilik dünyadan izlenimlerim böyle, tamamen gereksiz bi olay bence, hastalıklarla uğraş, insanlarla uğraş, ne gerek var.

PS. Ha, bi de son 2 gündür bi banyo olayı çıkardılar başıma, o kadar bağırıyorum banamısın demiyolar, alıp o küveti kafalarına geçirecem bigün olan o olacak

Written by gurkanyucel

17 Eylül 2009 22:08

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ay dur banyo için de yorum yapiyim… Çınar da ilk bir kaç seferde yıkmıştı ortalığı… sonra birden “yok ya, fena da değilmiş ha… ohhh, şurama da dökün suyu” falan demeye başladı… hatta bir dönem akşamları çok huysuzlaşıyordu, küvetini odasına getirdiğimizde banyo yapacağını anlayınca neşeleniyordu eşek🙂 azmedin yani, yakında alışır, sonra da çok sever🙂

    Basak

    20 Eylül 2009 at 19:21

  2. bi kerem anne sütü çapağa en iyi gelen şey (temizlemek için), ondan olmaz yani :)) Çınar’da 4 ay falan sürmüştü çapak durumu, bizim doktor göz yaşı kanallarının darlığından kaynaklanıyor deyip masaj önermişti. Damladan daha etkili, göz pınarına serçe parmağınızla daireler çizerek basınç uyguluyorsunuz. Her emzirmede yapmıştım ben, ondan sonra geçti zaten🙂 Tavsiye ederim, zararı yok, yararı var!
    Onun dışında, yazı hakketten süper olmuş! Dediğin gibi, bütün bebekler çok komikler… ama sen de iyisin yani Gürkancım!
    Resme daha çok güldüm, edriyıııın, nihaho :))

    Basak

    20 Eylül 2009 at 19:17

  3. Süper olmuş🙂

    Bu baba bloglarında da ne var bilmiyorum. Yabancılardan da bir-iki tane baba blogu takip ediyorum epeydir, Türkiye’de fazla yok. Normalde kendi bloglarında komik yazmayan anneler bile çok daha başarılı komiklikte yorumlar bırakıyorlar bu bloglara. Bu baba olayının bir eğlence misyonu, başarısı var hayatta ama tam mekanizmasını çözemedim. Takip ettiğim anne bloglarına söylemeyin🙂

    Damla

    19 Eylül 2009 at 21:32

    • 🙂 bi kere babalik baslibasina cok eglenceli bisey, ayrica bebekler de cok komikler zaten, (ya da genelleme yapmayayim ama bizimkisi cok komik),bebegi oldugu gibi anlatmak yeterince komik oluyor,ayrica komiklestirmeye calismaya zaten gerek kalmiyor

      gurkanyucel

      20 Eylül 2009 at 03:18

  4. Şimdiye kadar okuduğum en güzel izlenimler. Küçükken çektirdiğim birkaç fotoğrafta benim de gözlerimde aynı çapaklar vardı. Benim de aklımdan aynı şeyler geçiyordur kesin🙂

    3rdinç

    19 Eylül 2009 at 19:50


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

