En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Detalar (Part-3)

with 3 comments

Bonus track

05.09.2009-08.30

Doğumdan sonraki gün, eşimi ablası Börte’yle birlikte hastanede bırakıp sabah erkenden eve uğradım, evden almam gereken eşyalar vardı,sonra hemen tekrar hastaneye dönecektim. Ben eşyaları çantaya doldururken Börte’nin 5 yaşındaki kızı Ilgaz da peşimden dolaşıyordu.

Ilgaz: Giikan (Gürkan diyemiyor henüz kendisi)

Ben: Efendim Ilgaz’cım

Ilgaz: Tinkerbell oynayalım mı?

Ben: Olmaz Ilgaz’cım, şu an çok işim var

Ilgaz: Ne işin var?

Ben: Bebeğin eşyalarını hastaneye götürmem lazım

Ilgaz: Bebek doğdu mu?

Ben: Doğdu Ilgaz’cım

Ilgaz: Giikan…

Ben: Efendim Ilgaz’cım

Ilgaz: Büyük olmak çok zor di mi?

İşte o an anladım ki, aslında tüm bu çektiklerimiz, kendi çocuğumuzun ağzından böyle bir cümle duyabilmek için

(5 yıl sonra)

Tayga: Baba

Ben: Efendim Tayga’cım

Tayga: Oynayalım mı?

Ben: Olmaz Tayga’cım şu an çok işim var

Tayga: Baba

Ben: Efendim Tayga’cım

Tayga: Büyük olmak çok zor di mi?

…MISSION COMPLETED…

Written by gurkanyucel

20 Eylül 2009 13:16

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hah tamam… aklim karismisti dogrusu🙂

    Basak

    20 Eylül 2009 at 19:46

  2. ay maşallah, bu ne!!! pek güzel bir bayan olmuş kendisi🙂
    yalnız, Börte Abla’nın kızının adı Zehra diye hatırlıyorum ben… e Zehra kimdi? ay kafam karıştı!

    Basak

    20 Eylül 2009 at 19:23

    • tam ismi Ilgaz Zehra

      gurkanyucel

      20 Eylül 2009 at 19:34


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

