En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

I-PODUMDA BU HAFTA

with 2 comments

Bebeğimiz sürekli Beatles,Pink Floyd ve Bob Marley dinlemekten sıkılmış olabilir diye düşündüğüm ve hep aynı durumlarda aynı şarkıları dinletmenin (neşeliyken Beatles, uykuluyken Pink Floyd,vs.) bir Pavlovun Köpeği sendromuna sebep olabileceğinden korktuğum için yeni albümler dinletmeye başladım kendisine. Buyrunuz:
Melek sesli Dido’yu dinlerken melek yavrumuzun “aa ben bu sesi cennetten hatırlıyorum” diye tanıyacağını düşündüm ve gerçekten de bu albüm bebeği uyutmak için birebir.
Çilekli şeker tadındaki film Little Miss Sunshine için modifiye edilmiş Devotchka-How It Ends şarkılarının gün gelip de oğluma da huzur vereceğini hiç düşünmemiştim.
Mercan Dede’nin bebeğimiz üzerindeki etkisini henüz gözlemleyemedim,çünkü Devotchka’nin ortalarinda coktan bayilmis oluyor:)

Written by gurkanyucel

11 Aralık 2009 07:36

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hehe, aslinda çoğu bebek büyütme kitabında aynen bu Pavlov’un köpeği sendromunun uygulaması anlatılıyor: uyku zamanında hep aynı müzikleri dinletip (ya da aynı şeyleri yapıp) sonra o müziği duyduğunda uykusunun gelmesini sağlamak :)) olur yani, yanlış değil😛
    bak ben de yeni yeni şeyler dinleteyim diyordum Çınar’a, bu önerilerini dikkate alıciim Gürkancım!

    basakahmetcinar

    11 Aralık 2009 at 22:00

    • ozellikle Dido yu kesinlikle tavsiye ederim

      gurkanyucel

      12 Aralık 2009 at 07:01


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

