En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

DÜNYANIN EN …. ANNESİNE

with one comment

Dünyanın en güzel

En iyi

En komik

En eğlenceli

En zeki

En sabırlı

En anlayışlı

En yetenekli annesine

Dünyanın en güzel annesine dünyanın en güzel hediyesini almak istedim,ama hiçbir hediyeyi sana layık bulamadım. Sana layık olmayan bir hediyeyi de sırf almış olmak için almak ve“doğru düzgün bişey bulamadım ama bununla idare ediver” demek istemedim.

Ben de sana dünyayı hediye etmeye karar verdim. Bütün dünya senin, sen onun nasıl olmasını istersen öyle olmasını sağlayacağıma söz veriyorum.

Anneler günün kutlu olsun

SÇS

Written by gurkanyucel

09 Mayıs 2010 09:48

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dunyanin en… annesiyle tanisma serefine nail oldugumuz icin biz de cok mutlu olduk, tekrar gorusmek dilegiyle🙂

    Evren

    18 Mayıs 2010 at 21:29


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

