En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

SANRI KOMPLEKSİ

leave a comment »

DEĞİŞTİR
Eskiden “Değiştir” diye bi yarışma vardı,Mehmet Ali Erbil sunardı…Yemek faslında oğlumun en sevdiği oyun “Değiştir” şu aralar
Anne: Üşüdüm üşüdüm a benim caanım üşüd…
Tayga: VUEAAA (Değiştir)
-Bir gün bir gün bir çocuuuk,evee de gelm…
-VUEAAA
-Dün küçük bir kediii kapıma geldii,ne güzel ne gz..
-VUEAAA
-Oleeey oley oley oleeey, şampiyooon Tayg…
-VUEAAA
-Ooooo mastika mastika, oooo…
-VUEAAA
-Kaandırdım nazlı yari sonund…
-VUEAAA
-Ah yandım ben allahım,buna can dayanm…
-VUEAAA
Anne: VUEAAAAAAAAAAAAAAAA
Yemek faslı haala bir olay,sinir harbi,sabır testi, “ne zaman düzelecek acaba?”dan “bir gün düzelecek mi acaba?”ya geçtik artık. Her yemek faslından sonra Umay’ın da dediği gibi: Herkesin çocuğu böyle mi acaba?
MOBİL HAYAT
Emekleyerek zaman kaybetmek istemeyen Tayga direk yürüme çalışmalarına başladı, koltuklara tutunarak yampiri yampiri yürümeye bayılıyor.Ancak yürüme alıştırmalarına başladığından beri bacaklar hızla eridi,çırpı gibi kaldı. Du bakali nolcek!!!
PS: Walking wings denen alet tamamen bir para tuzağıymış,bunu da deneyimle sabitlemiş olduk (Bkz.https://babayizbiz.wordpress.com/2009/06/01/yurutec/)
BANYO
Havalar ısınınca banyo periyodunu tekrar 24 saate düşürdük,ancak banyo faslı çok uzun sürüyor (min.30 dk.), bunu kısaltmanın bi yolu yok mu yaw? Bebek küvetinden banyo küvetine geçiş yapmayı düşünüyoruz ama nasıl olcak bilemiyoruz. Çocuk zaten cıva gibi, bi de şampuanlanınca tutabilene aşkolsun. Banyo küvetine yapışan vantuzlu bebek koltukları varmış,nerden bulunur bilen var mı?
BAB-BAA
En sonunda ilk “Baba” çıktı ağzından, araba kullanıyordum, bizim patron sağ-arkadan beni keserken birden “BAB-BAAA” dedi. Hem de 3 defa üst üste, kaza yapayazdım,hemen kenara çektim,kendimden geçtim,sonra normal hayatımıza devam ettik…
DİŞ
6. diş de tamamen çıktı ama haala deli gibi kaşınıyor, sular seller gibi salya akıtıyor ve saçını-kulağını çekiştirip duruyor. Dişlerin tamamı çıkmadan bu diş sanrısı bitmeyecek anlaşılan

Written by gurkanyucel

01 Haziran 2010 19:28

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

