En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

BACK AGAIN

with 3 comments

Blogu bu kadar boşlamış olmamın sebebini buldum:uzun yazılar yazmak

Şöyle bir okuyayım dedim blogu ve içim sıkıldı resmen,ne kadar uzun ve hatta gereksiz uzun yazıyorum, takip edenleri tebrik ediyor,okumaktan yorulan gözlerinden öpüyorum

Bundan sonra yeni karar aldım:Aynen twitter entryleri gibi kısa ve öz yazılar yazcam ki yazmaya üşenmeyeyim,böylelikle daha çok yazayım

Bu arada bizim oğlan neler yapıyor:basamak inip çıkıyor,kedilerin peşinden koşuyor (bi gün çırmalanacak ama ne zaman), güvercinleri kovalıyor

Soru:Çocuğun dönen şeylere (tekerlek, çamaşır mak., vantilatör,vs.) çok fazla ilgisi var, büyülenmiş gibi seyrediyor, endişelenmemiz gereken bir durum var mı?

Written by gurkanyucel

28 Kasım 2010 20:18

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evet, o otizm hikayesini ben de duymuştum ama paniklememiştim. Çınar’la ilgili diğer verilerin otizmle alakası yok çünkü; eminim Tayga’nınkilerin de yoktur :))

    Kereviz allerjik besin miymiş? Neyse, dönem dönem yeniden deneyin diyor uzmanlar🙂 Zira mevsiminde çok yararlı bir sebzemiz kendisi🙂

    Başak Çelik

    29 Kasım 2010 at 09:53

  2. sorunun yanıtının uzmanı geldi haaanııımmmm!!!!

    Çınar da o yaşlarda -ve hala- aynen Tayga gibi dönen şeylere (tekerlek, çamaşır makinesi, rüzgar gülü…) büyülenmiş gibi bakardı! Ve hatta çok yakın zamana kadar bu durum beni çok endişelendiriyordu! Sonra nedenini buldum! (Bakınız Minik Adamın Maceraları, Tekerlek isimli post!).

    Genelde bütün çocuklar bu tür şeylere ilgi duyuyorlar anladığım kadarıyla Gürkan. Bazılarının ilgisi daha çabuk geçiyor, bazıları da, mekanizmayı çözmek adına, ilgilenmekten hiç vazgeçmiyorlar!

    Yine de, bir arkadaşım Aralık’ın 4’ünde kızını Sabiha Paktuna Keskin’e götürecek. Bu tekerlek işini ona sormasını rica ettim. Bakalım, sorabilirse, anlarız bir sorun var mı yok mu? (Hoş, SPK’nın söylediği şeylere pek itibar edeceğimi de sanmıyorum ama yine de uzman görüşüdür :D).

    Öperim Tayga’yı!

    NOT: Kereviz yedi mi?

    Başak Çelik

    29 Kasım 2010 at 07:47

    • senin tekerlek yazisini okumustum ama yine de endiseleniyor insan,aslinda biz tv.de bi doktorun ‘donen seylere asiri ilgi duymak otizm baslangici olabilir’ demesinden sonra panikledik.bakalim SPK ne diycek bu konuda?
      NOT:kereviz yemedi,belki alerjik olur diye vermekten vazgectik

      gurkanyucel

      29 Kasım 2010 at 09:49


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

