En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

PETIT PEDI

leave a comment »

 

Şimdi yazının tepesine yol bilgisayarının fotosunu neden koydum dersiniz? Aralık ayında Adana’daki hava sıcaklığını belgelemek için:31 derece. Nispet yapar gibi oldu biraz ama durum bu…

Biz de gittik çocuğa kışlık bot aldık,zannediyoruz ki yağmur-kar yağacak,ortalığı seller götürecek, yağmurda bile çocuğu dışarı çıkarabilmek için su geçirmez bot filan almak lazım tabi

“Dışarı” kavramı bir tutku oldu Tayga’da,bizim gibi evcimen anne-babadan nasıl bu kadar dışarıcı bi çocuk oldu hayret ediyorum

Ayakkabı olayı önemli, ortopedik olacak, anatomik olacak, bileği destekleyecek, parmağını vurmayacak ama çok da büyük olmayacak, vs.vs. Tabi bunun da dibine kadar yaptım araştırmasını,gittim yüzbin model inceledim ve bu konuda en iyisinin polaris olduğuna kanaat getirdim. Reklamlarında Seda Sayan oynuyo diye demiyorum ama hakkaten de en iyisi polaris anacım (Seda? Çık aradan!..) Paqpa, Bücürk,vs. bisürü marka inceledim ama bu 5 nokta olayı sadece polariste var ve hakkaten de işe yarıyor. İddia ediyorum çocuğun erken yürümesinde polarisin inkar edilemez bir katkısı oldu

 Umay kızdı “bi silseydin bari botu da öyle çekseydin fotosunu” diye ama o zaman doğal olmazdı ki. Çocuk oynuyo işte tozun toprağın içinde,ne var…  Bir diğer ailecek bayıldığımız,bağımlısı olduğumuz marka ise Adidas. Tayga ilk adidasında önce pek rahat edemedi,çünkü o kadar da ortopedik değil kendisi, ama ben inat ettim “sen Yücel oğlusun,giyeceksin bu adidası” dedim ve şimdi en sevdiği ayakkabısı o oldu.

Bir de ev içi giyilecek terlik meselesi var,onda da Ceyo’yu tek geçerim. Cırt cırtları Tayga’nın zalim ve de keskin dişlerine bile dayanabiliyor (cırt cırt mükemmel bir diş kaşıyıcısı).

İyi ki yürüteç konusunda bir ön araştırma yaparak çocukların yürümesini ne kadar geciktirdiği konusunda bilgilenmişim de eve yürüteç sokmamışım (Bkz.YÜRÜTEÇ). Tayga’nın erken yürümesindeki bir diğer faktörün de yürüteçless bir ortam olduğunu düşünüyorum

Written by gurkanyucel

03 Aralık 2010 22:14

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

