En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

TRAKTÖRLER VE TRENLER

leave a comment »

Çok uzun zamandır (yaklaşık 1 yıldır) Tayga’nın traktörlere inanılmaz bir ilgisi var,resmen tutku derecesinde. Ne zaman oldu,nasıl oldu hiç anlamadık ama oldu işte bi şekilde. Biz hiçbir yönlendirme yapmadık,oyuncakçıda pembe kıyafetli bebeklerle oynadığında hiç “Aman bırak onları,al bunlarla oyna” demedik ama içgüdüsel bir şey demek ki,zamanla böyle bir tutku oluştu:traktörler. Bu tutku kendimizi güneşli bir hafta sonunda Tarım Fuarında bulmamıza neden oldu:

Fuarda acayip eğlendi,bütün traktörlere bindi,hiç dönmek istemedi,biz de yorgunluktan bayılıncaya kadar gezdirdik elemanı.

Son günlerde bir de tren sevdası başladı. Daha doğrusu lokomotif. Tren garı bizim eve çok yakın,geçenlerde “traktörleri bu kadar seviyorsa trenler de ilgisini çekebilir” diye düşündüm ve bi götüreyim dedim. Aynen tahmin ettiğim gibi resmen büyülendi. Trene bindi, içini baştan aşağı gezdi (hatta o sırada tren hareket edince ben bi panikledim aha Mersine filan gidiyoz galiba diye ama neyse ki 15-20 metre sonra durdu,biz de hemen indik). Fakat enteresandır trenin en başına gidip de lokomotifi görünce “vaaaay,işte bu yaa,vagon da neymiş,esas olay burda” dercesine hayran gözlerle kitlendi. Bizimkini gören makinist lokomotiften kafasını çıkardı “getir babası getiir” diye baardı,ben de Tayga’yı kucakladığım gibi hop atladık lokomotife (bu sayede ben de ilk defa bi lokomotif içi gördüm,hiç de öyle dışardan göründüğü gibi köhne diil içi,bayaa elektronik göstergeler filan var bisürü).

Durum böyle olunca biz de son 1-2 haftadır garın müdavimi olduk. Demiryolları personeliyle de kanka olduk tabi kaçınılmaz olarak. Bu arada ben de öğrenmiş oldum ki Adana Demir Spor demiryollarının futbol klübüymüş.

(So?)

 

Written by gurkanyucel

28 Ekim 2011 00:26

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

%d blogcu bunu beğendi: