En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Ödül mü,rüşvet mi?

leave a comment »

Ödül-ceza sisteminin gerekliliğine inanan bir insan olarak bunları sürekli uyguluyorum:

-Eğer suya girersen üstünü değiştirmek için eve gitmek zorunda kalırız
diyorum ve suya girerse ceza olarak eve götürüyorum.
-Hadi kahvaltını bitir de trene gidelim,kahvaltını bitirmezsen trene gidemeyiz
diyorum ve kahvaltısını bitirirse ödül olarak trene gidiyoruz. Ceza tamam da bu ödül olayı biraz düşündürüyor beni:hayatta herşeyin bir karşılığı mı olmalı? Aslında olmamalı ama gerçek hayat öyle değil ki, gerçek hayatta gerçekten de herşey karşılıklı,o zaman bu sistemde bir sorun yok. Peki ama benim içim neden rahat değil bu konuda?

Çok da hareketli bir çocuk olmamasına karşın ayda bi kez mütemadiyen hastanedeyiz.Önce kolu kırılmıştı hatırlarsınız, sonra bi düşüşünde tahmin ediyorum ki bileği burkuldu ve 2 gün yürüyemedi.Son olarak da oyuncağından çıkan ufacık bi tel parçası başparmağının tırnak dibine battı ve iltihaplandı,parmak balon gibi şişti, günlerce pansuman yaptık ve iltihap boşaldı ama şimdi de tırnağı düştü,ama allahtan yerine yenisi geldi, falan filan,bi sürü iş.

Bi de nerdeyse 1 senedir yazacam ama bi türlü yazamadım:Bizim elemanın bi arkadaş grubu var burda. Nasıl oluştu bu grup tam anlamadım ama daha önce de bahsettiğim gibi kendisini her sabah yağmur demeden çamur demeden parka götürüyoruz. Parkta bi sürü çocuk var ama bizim eleman nedense en çok Can ve Lukas ile anlaştı. İşin garibi Can Moldovya’lı, Lukas da ABD’li. Onca çocuğun arasında gidip onları buldu ve şimdi çok iyi anlaşıyorlar. Bi gün Tayga Can’lara gidiyor,bi gün Can bize geliyor, başka bi gün Lukas’ın evinde buluşuluyor, evde buluşulmayan günlerde zaten hemen her gün parkta görüşülüyor,nerdeyse 1 yıldır bu böyle. Bakalım daha ne kadar sürer bu birleşmiş milletler durumu.

Written by gurkanyucel

11 Şubat 2012 19:51

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

