En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

007

with 4 comments

James Bond’un yeni bölümü Adana’da çekiliyomuş diye duyduk ama burnumuzun dibinde çekildiğini bilmiyoduk. Evimizin 50 m. ötesindeki tren köprüsü (Adana’lılar bilir Kasım Gülek Köprüsü) 1 haftadır kapalıydı,ben de yol çalışması filan var zannediyorum, meer adamlar bayaa set kurmuş film çekiyomuş. Ben çekimler Misis tarafında olacak diye biliyodum da ondan hiç itibar etmemiştim ama bugün yaya olarak köprüden geçerken kendimi zart diye çekimin ortasında bulunca  kafama dank etti “aaa ceymzbondlanbu” diye. Hemen görmemişler gibi (sanki herkes hergün james bond seti görüyor) gidip bizimkileri çaardım.Tayga koca vinçlere, kameralara, story board’lara filan uzun uzun  baktı,sonra da “haaaydi istasyona gidelim,trene binelim” dedi, biz de öyle yaptık. Gerçek bir holivud seti görmek enteresandı tabi ama olayın özeti bu:istasyona gidelim,trene binelim.

PS:danyal kreygi filan görmedik ama çekimlerden anladığım kadarıynan (spoiler alert) gri bi land rover haşamat oluyor,bi de köprüden trene atlanılıyor filan.

Görsel

Tam makinayı çıkardım,bu fotoyu çektim, hemen gelip no noo filan dediler. Dedim noo yapma bana,burası Adana, alooooo.

Görsel

 

Güncelleme: Ben de diyorum bi fotoraf çektik diye niye bu kadar arıza çıkardılar,meer olayın öncesi varmış:

http://gundem.milliyet.com.tr/liseli-ibrahim-james-bond-un-setine-sizdi/gundem/gundemdetay/19.03.2012/1517252/default.htm

 

Written by gurkanyucel

20 Mart 2012 10:30

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Filmin sonunu soylemeyin ama :)))

    Organik Anne

    20 Mart 2012 at 10:58

    • İnşallah filmin sonunda gri land rover haşamat olduktan sonra kahramanımız köprüden trene atlayıp uzaklaşmıyodur:))

      gurkanyucel

      20 Mart 2012 at 11:01

      • Merak etmeyin, kopruden trene atlanmayan bond filmi yok gibi zaten! Bir tek sonu oyle biterse bu sefer yapacak bisey yok:) Bu arada film afisi yikiliyor!

        Organik Anne

        20 Mart 2012 at 11:10

      • 🙂

        gurkanyucel

        20 Mart 2012 at 11:13


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

