En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

ON THE ROAD AGAIN

with one comment

Hoşça kal yenidünya ağacı, seni son bi kez sulayayım. Biz, annemin güzel ve sıcak memleketi Adana’yı bırakıp babamın soğuk ve iğrenç memleketi Ankara’ya gidiyoruz. Annem Avrupa Birliği diye bişeye uzmancı mı olmuş neymiş, orasını tam anlamadım. Keşke 1-2 ay daha kalsaydık da yine yiyebilseydim bal gibi meyvelerini. Neyse artık, dedem toplayıp bize gönderir; dalından yemek gibi olmaz ama olsun, idare edicez artık. Dedemle bahçe sulamayı, kedileri kovalamayı, karınca yuvalarını saatlerce seyretmeyi çok özliycem. Sence gideceğimiz yerde de karınca yuvası var mıdır? Ama en çok da anneannemi özliycem. Dedemin topladığı çileklerin güzellerini bana yedirip, kötülerini temizledikten sonra blendırda çekip babama pasta yapan; her gün bana organik sütlerle yoğurtlar çalan; bana her şeyin en iyisini ve en sağlıklısını yedirmeye, giydirmeye çalışan anneannem… Keşke o da uzmancı olsaydı, belki o da bizimle gelirdi. Beni artık kreş diye biyere göndereceklerinden bahsediyolar ama bana pek inandırıcı gelmedi. Bence buna cesaret edemezler, dünyayı başlarına yıkarım valla. Neyse, babamın son günlerde sıkça dediği gibi: Hıyarlısı (ya da ona benzer bişi)…

Written by gurkanyucel

02 Mayıs 2012 16:05

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Siz hıyarlısıyla bir gelin de… Oley oley oleyyy!!!

    Canan

    03 Mayıs 2012 at 11:56


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

