En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Dialoglar

leave a comment »

(Dolabımı tarumar eden Tayga kravatların hepsini toplamış halde yakalanır)

-Babacım naaptııın?

-Kravatlarının hepsini aldım,artık işe gidemiyceksiiin!!

(Masasında süt ve oyuncaklar varken)

-Babacım dikkat et süt dökülmesin.

-Dökülürse noolur?

-Her taraf kirlenir ve ben kızabilirim.

-Nasıl kızarsın?

-HÖÖÖ diye kızarım.

-Hayır höö diye kızmazsın.

-Peki nasıl kızarım?

-Tayga sinirlenmeye başlıyorum dersin,sonra beni odama götürüp düşündürtürsün.

(Yalınayak gezerken)

-Tayga’cım çorabını giyer misin?

-Giymezsem noolur?

-Hasta olursun.

-Hasta olursam noolur?

-Doktora gideriz.

-Sonra doktor bana ilaç verir,içince iyleşiriiim.

-Euu..evet..

-Baba bu ne?

ekler

-Ekler.

-Ben de bi tane ek yiyebilir miyim?

-Hayır öyle değil,yani bunların her biri ekler,çoğulu değil, çoğul olunca eklerler oluyo yani,amaan neyse boşver,al ye…

——

-Baba bu ne?

bukalemun

-Bukalemun.

-Kalemun ne renk olur?

-Kalemun değil,bukalemun,yani bu bir bukalemun,amaaan anla işte…

 

 

-Oraya basma baba zonguldak diye düşersin walla.

 

-Baba televizyonun sesi gitti.

(Tüm kontroller yapılır,sorunun kaynağı bulunamaz)

-Televizyonun nesi varmış baba?

-Sanırım yayında sorun var.

-O zaman yayını değiştirelim,yeni yay takalım.

-Baba lego oynayalım mı?

-Olur…

(oynadıktan sonra)

-Hadi Tayga topla oyuncaklarını.

-Sen de yardım et toplamama.

-Olmaz,kendi oyuncaklarını kendin topla.

-Ama sen de oynadın?

-……..Lan?

-Tayga deney yapmak için buzdolabındaki tüm sıvıları birbirine karıştırmış

-Olsun ya,çocuk merak etmiş

-Ama senin redbullar da gitmiş

-NÖY?!

TIIAAAYGIAAAAA

-Sana şunu şöyle yapma dememiş miydim ben?

-Şu anda seninle konuşmak istemiyorum,çık odamdan!

-Çıkmıyorum.

-Burası benim odam, ÇIK ODAMDAN!

-Euu,peki…

-Tayga sen ne renksin?

-Ten rengi!!!

 

 

-Çiçeğin yaprağını koparma babacım.

-Neden?

-Canı acır da ondan.

-Ama çiçek canlı diildir ki?

-Tabi ki canlıdır.

-Ama çiçek hareket edemez?

-Aslında eder,mesela çiçek açarken hareket eder,ama çok yavaş yaptığı için biz göremeyiz.

-Kapı da canlı mıdır?

-Değildir.

-Ama o da açılır?

-Evet ama o kendi kendine hareket edemez.

-Peki jeneratörün motoru?

-O da cansızdır.

-Ama elektrikler gidince kendi kendine hareket ediyo?

-(Allahım sen bana yardım et) Aslında kendi kendine hareket etmiyor,onu çalıştıran bir mekanizma var.

-Peki ayağım canlı mı?

-Evet.

-Ama ayağım kendi kendine hareket edemez ki, ben hareket ettirince eder.

-(Pes ediyorum) AAA BAK KUŞ!!!

-Baba,bugün kreşe yazıcı geldi.

-Kartuşlu mu tonerli mi?

-Hayır öyle değil, yazıcı geldi ve bize kitabını imzaladı.

-Ha yazaaar!

-Evet… yazıcı…

Adsız

 

 

 

 

Written by gurkanyucel

13 Ocak 2013 18:16

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

