En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Kardeş hazırlığı

with 2 comments

2.çocuk düşüncesi kafamızda olgunlaşırken Tayga’yı da buna hazırlamaya başlamaya karar verdik. Öncelikle artık daha fazla kendi işini kendisi yapar hale gelebilmesi için başlangıç olarak burnunu kendi başına silmesini teşvik ettik. Sonra da kardeşli hayatın nasıl olacağını ona anlatmaya başladık. Ama bugün fark ediyorum ki biz sadece olumlu yanlarını anlatıyoruz, kardeşin olunca şöyle iyi olacak,böyle güzel olacak… Ama ilk 6 ay muhtemelen hiç de öyle olmayacak,mesela 3 aylık bebekle oynamaktan zevk almayacağına,onun oyuncaklarıyla oynamak istemeyeceğine, kendi oyuncaklarını onuna paylaşmak istemeyeceğine ve 3 yıldır tüm ilgi kendi üzerindeyken bir anda bu durumun değişmesine çok bozulacağına eminim. O zaman da “Hani her şey çok güzel olacaktı? Bana söz vermiştiniz?” diyecek. İşte bu yüzden bugün Tayga’yı kardeşli hayatın zorluklarına da hazırlamaya, her şeyin tozpembe olmayacağını anlatmaya karar verdim. Bilmiyorum iyi mi ettim,kötü mü ettim…

Written by gurkanyucel

03 Şubat 2013 08:54

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bence gayet iyi ettin. Biz de böyle yapmıştık. Hatta bebeklerin ağlama videolarını falan izlettik. Gerçi yine de ilk başta ağlama olayından çok huzursuz oldu bizim abla Su. Ama en azından belli bir zamana kadar bebeklerin bolca uyuyup emip ağladığını kabul etti ve fazla bir beklentisi olmadığı için çok büyük hayal kırıklığı yaşamadı. Bu arada şimdiden tebrikler!!!

    Evren

    03 Şubat 2013 at 17:13

    • Teşekkürler Evren, henüz incelemedim ama senin blogdan da çok faydalancaz gibi görünüyor

      gurkanyucel

      03 Şubat 2013 at 20:33


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

