En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Soğan Çorbası?

leave a comment »

Sabah sabah Tayga tutturdu soğan çorbası da soğan çorbası. Babacım soğan çorbası da neymiş,soğan dediğin acı olur,soğanın çorbası olmaz yani bence filan ne dediysem ikna edemedim. “Kreşteki soğan çorbası acı değil ama” diyor başka bişi demiyor. Gittim kreşin aşçısının yakasına yapıştım nedir bu soğan çorbası diye,verdi tarifini ama yapmak ne mümkün!.. Yok efendim soğanları çekiyosun da haşlıyosun da ekelten geçiriyosun da sonra kaf dağının ardındaki anka kuşunun tüyünü rendeleyip karıştırıyosun filan bi ton şey. Bi çorba için bu kadar uğraşan Kidsland aşçısını buradan tebrik ediyor, oğlumuzu böyle sağlıklı ve lezzetli yemeklerle besledikleri için yönetime de ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum.

Sogan-Corbasi

Kreşe başladıktan sonra Tayga’da büyük değişiklikler oldu,bi kere çok daha sosyal ve girişken. Sosyalliğini yiyim o beni pek germiyo da esas hoşuma giden artık çok daha uyumlu bir çocuk oldu. “Dediğim dedik”liği azaldı, orta bi yol bulmaya çalışıyor, “ne senin dediğin olsun ne benim dediğim” pazarlığı yapıyor. Bi de pazarlığa “O zaman şöyle yapalım” diyerek başlıyor ona bayılıyorum:) Ama hiçbir zaman “İyi tamam teslim oluyorum,senin dediğin olsun” demiyor,illa ortak karar verecez. Tamam babacım,doğrusun, ortaksak bu hayata ortak karar vermemiz lazım.

Written by gurkanyucel

11 Mart 2013 20:48

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

