En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

YIL SONU GÖSTERİSİ

with one comment

Kreş araştırırken özellikle “yıl sonu gösterisi olmayan” bir kreş arıyorduk aslında. Çünkü bu gösterilerde prens veya prensesi değil de 7 cücelerden birisini oynamak zorunda kalmak çocuk için üzücü olsa gerek diye düşünüyorduk. Kidsland ile ilk görüştüğümüzde biz daha bu düşüncemizi söylemeden Ayşin Hanım bize “Yıl sonu gösterimiz var ama merak etmeyin herkesin rolü eşit” demişti ve gerçekten de geçen hafta sonu gördük ki öyleymiş.

Tayga’nın ilk yıl sonu gösterisine giderken pek fazla bir beklentim yoktu aslında, çıkıp 1-2 şarkı söylerler diye düşünüyordum ama hiç de tahmin ettiğim gibi olmadı. Bilmiyorum kaç saat süren gösteride hem çok eğlendim hem de hayatımda ilk defa şu duyguyu yaşadım: Gurur ve mutluluktan ağlamamak için alt dudağını ısırmak…

Bize bu duyguyu yaşattıkları ve ömür boyu unutamayacağımız bir anı hediye ettikleri için emeği geçen herkese buradan teşekkür ediyor, gelecek seneki gösteriyi şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum.

Görsel

421790_503414906413033_372819096_n

Written by gurkanyucel

13 Haziran 2013 10:59

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Babalar günü için ücretsiz hediyeleriniz http://www.deneyorum.com üye olabilirsiniz.

    DeneYorum

    16 Haziran 2013 at 10:22


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

