En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

KARDEŞ

leave a comment »

Canım oğlum Tayga,

Bu günlüğü sana özel bir hediye olarak hazırladım. İleride okuyup, hatırlamadığın yıllarda neler yaşadığını birinci ağızdan öğren istedim. Kardeşine de aynen böyle bir hediye hazırlayacağım,belki yazmaya fazla zaman bulamazsam onunkinde daha fazla resim ve video olabilir, bilemiyorum. Ama sana hazırladığım bu günlüğün, kardeşin doğduktan sonra çok işimize yarayacağına eminim.

Evimize gelecek 4. bir kişiye bizden daha fazla hazır görünüyorsun ve bu beni çok sevindiriyor. Umarım gerçekten de öylesindir,bunu zaman gösterecek. Biz daha kardeş lafı etmemişken bile sen “Benim kardeşim olacak, onu çok sevicem, ona herşeyi öğreticem, onu güldürücem o da kıkır kıkır gülecek” demiştin:)

Lafı fazla uzatmadan esas söylemek istediğimi söyleyeceğim: Ne olursa olsun senin yerin ayrı,kardeşinin yeri ayrı olacak. Ne onu senden daha fazla, ne de seni ondan daha fazla sevebiliriz. Zaten şundan emin ol ki sen, ben, annen ve kardeşin diye ayrı kişiler yok, biz varız ve ayrılmaz bir bütünüz. Eminim ne demek istediğimi bir gün anlayacaksın.

Seni çok seven baban.

PS: Kardeşinin günlüğü de burada.

Written by gurkanyucel

13 Temmuz 2013 16:53

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

