En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

KARAVAN

leave a comment »

Geçen gün Tayga’yla dolaşırken yan sitenin otoparkında mini bir karavan gördük, “Aaa ne şirin” filan diye konuştuk aramızda. Aradan günler geçti,dün akşam uyku zamanı geldi,odasına gittik,lambayı kapattık, yatağına yattı, ben de her zamanki gibi yere uzandım ninni söylüyorum, birden yatağında doğrulup oturduğu yerden “Baba ışığı açar mısın seninle bişi konuşcam” dedi. “Hayırdır inşallah” dedim, açtım ışığı, “Yanıma otur” dedi, iyice meraklandım, başladı anlatmaya:

“Bak baba, hani geçen gün seninle dolaşırken bi karavan görmüştük ya, işte o karavanı istiyorum ben. Onun sahibini bulup para ver ve karavanı al olur mu?”

“Şansımı denerim ama söz veremem tamam mı?” dedim,anlaştık ve uyumaya devam etti. Ertesi gün (bugün) sabah yürüyüşü yaparken karavanın başında bi amca gördüm,hemen yanaştım, durumu anlattım ama kendisi de karavanı daha yeni almış ve satmayı düşünmüyormuş. Ama azmettim artık bi kere,o karavan bizim olacak. Atacam bebeleri arkaya, Sümela senin, Midyat benim gezecez köşe bucak.

TO BE CONTINUED…

Görsel

Written by gurkanyucel

14 Eylül 2013 06:03

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with ,

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

