En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

ROMANTİK KOMEDİ

with one comment

(Bu yazıdaki bi isim değiştirilmiştir:)

Kreş öğretmenimiz “Tayga evde size hiç Fatma’dan bahsediyo mu?” diye sordu, “Yoo?” dedim. Meğer araları pek bi iyiymiş, hatta fazla iyiymiş, sürekli el ele göz gözelermiş, falanmış filanmış. Çok şaşırdım ama pek üstünde durmadım. Neden şaşırdım, kreşte geçirdiği neredeyse her anı akşam evde bize anlatan Tayga’nın Fatma’dan hiç bahsetmemiş olmasına şaşırdım.

Geçen bayramda İstanbul’dan arkadaşlarımız geldi, hep birlikte Kuğulu Park’a gittik ve tabi ki sonrasında da DnR’a geçtik. Daha önceki yazıda anlattığım gibi normalde her cumartesi yeni bir oyuncak alırdık ama o gün oyuncaklarını toplamadığı için yeni oyuncak almayacaktık. Ama sevgili arkadaşımız kendisine bayram harçlığı verince “Benim kendi param var,yeni oyuncak alabilirim” dedi bizimki. Biz de karşı çıkmadık, “seç bakalım bi oyuncak” dedik ve Tayga ilk defa gidip bir kız oyuncağı seçti: Minnie Mause figürü. Şaşırdık ama ses de çıkarmadık, “Emin misin babacım?” diyorum, “Eminim” diyor,e peki o zaman diyip aldık Mini’yi,döndük eve.  Akşam evde:

-Baba,gel seninle bişi konuşcam.

-(Hayırdır inşallah) Konuşalım babacım.

-Hani geçen hafta kreşte oyuncak günüydü,ben de yeni oyuncağımı götürmüştüm ya?

-Evet?

-Yeni oyuncağımı görünce Fatma “Annemler bana hiç yeni oyuncak almıyo” diye ağladı.

-Hay allah, ee?

-Ben şimdi bu yeni Mini’yi Fatma’ya hediye etmek istiyorum,olur mu?

(Vay anasını sayın seyirciler, neden Mini’yi seçtiği anlaşıldı şimdi)

-Olur tabi ki babacım,ama sınıfta verirsen diğer arkadaşların üzülebilir.

-O zaman bilgisayardan gönderelim evine.

(Mütemadiyen internetten bişiler alıyoruz ve kargoyla eve geliyor,sanırım ondan bahsediyor)

-Ama onun için ev adresine ihtiyacımız var, en iyisi öğretmenine söyleyelim,o çözsün bu sorunu olur mu?

-Olur.

Görsel

Written by gurkanyucel

08 Kasım 2013 09:22

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with , ,

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vay cakal vay

    Burak Say (@buraksay)

    08 Kasım 2013 at 16:55


Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

