En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

RENGARENK

leave a comment »

Her şey O Ses Türkiye yarışmacısı Tuğçe Gendigelen’in, Slumdog Millionaire filmiyle ünlenen Ring Ring Ringa adlı şarkıyı Hintçe,Arapça,İngilizce ve Türkçe olarak seslendirmesiyle başladı. Ertesi gün belediyeye gittim ve 5 dakkalık işim nedense 45 dakkaya uzadı ve o 45 dakika boyunca bulunduğum odadaki memur aralıksız olarak, bilmiyorum kaç defa ardarda Tuğçe’nin bu performansını seyretti. Bu süre boyunca maruz kaldığım müzikal şiddetin yan etkisi olarak 2 gün boyunca şarkı dilime pelesenk oldu, araba sürüyorum RİNGA RİNGAA RİNG, yemek yiyorum RİNGAA RİNGAAA RİNG, dişimi fırçalarken bile hala söylemeye çalışıyorum ağzımdan köpükler saçarak: RİNGAA RİNGAA RİNG… E tabi Tayga da  duyar duymaz hemen atladı “Baba bu ne şarkısı?” diye, ben de Sertap Erener’in Rengarenk versiyonunu indirdim, aman indirmez olaydım, eleman hastası oldu hem şarkının hem de klibin. Günlerdir sabah akşam dinliyor,tabi bize de dinlettiriyor RENGAARENGAARENK…Bu sabah bi de orjinalini seyrettireyim dedim elemana,indirdim Hint versiyonunu,amaaan ekrana yapıştı resmen bizimki,sürekli sorular soruyo “Baba bunlar kim? Baba burası neresi? Hindistan çok uzak mı? Ben de gitcem oraya…” dedi durdu… Git oğlum,sağlıkla bi büyü de Hindistan’a mı gidiyosun Katmandu’ya mı gidiyosun nereye gidiyosan git, dünya senin…

 Görsel

Written by gurkanyucel

18 Kasım 2013 09:39

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

