En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

ŞAHLAR DA EMEKLİ OLUR

leave a comment »

Kreşte satranç dersi vermeye başladılar, yaklaşık 3 ayda bayaa bi yol katetmişler. Aslında ben sıkılıp bırakacağına emindim ama dersi veren “sakallı Cem abi”si sayesinde sıkılmadı, hatta sevmiş olsa gerek ki sabah getirdi takımı “hadi baba satranç oynayalım” dedi. E hadi oynayalım dedim ama gözümden de uyku akıyor çünkü her sabah olduğu gibi yine saat 06.00’da dikildik ayağa asker gibi. Neyse efenim benim bir gözüm uyuyor,bir gözüm oynuyor,enem bi baktım pat olmuşuz. Bizimki daha öğrenmemiş patı “Eee? Sadece şahlar kaldı,napcaz şimdi?” dedi,ben de anlattım işte “Biz şimdi berabere kaldık” diye…

-Hmm..Beraber kaldı yani şahlar.

-Evet babacım.

-Şahlar baş başa mı kaldılar?

-Evet babacım.

-O zamaaaan şimdi dans etsinleeer!!!

Dedi ve şahları dansettirmeye başladı, “Şimdi uçağa binip tatile gitsinler” diye uçurdu, sonra onlara kırmızı yastıklardan güzel bi tatil köyü yaptı, sarı kurdeleyle süsledi, sonra da şahları otele yerleştirdi, saatlerce oynadı durdu onlarla “Şimdi de denize giriyolaar, şimdi havuzda yüzüyolaaar, şimdi golf oynuyolaaar” filan diye.

 Görsel

 

Özetle yorgan gitti kavga bitti şahlar da emekliliğin tadını çıkardı:)

Written by gurkanyucel

21 Kasım 2013 07:53

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with , ,

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

