En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Bir pazar sabahı

leave a comment »

-Baba bişi dicem ama kızma.

-Kızmicama söz veremem,daha önce olan olayı biliyosun, ama kızmamaya çalışacağıma söz verebilirim.

-Hani girilmesi yasak olan arka balkon var ya?

-Evet?

-Ben oranın anahtarını buldum.

-Eee?

-Kapısını açıp girdim,içerde bi çekmece vardı.

-Eeee?

-Onu açtım,içinde minik bir şişe vardı.

-Eeeee?

-Onu açtım,içinde gri bi sıvı vardı.

-Eeeeee?

-Onu döktüm çünkü şişesini çok beğendim. O benim olabilir mi?

-Getir bakim şişeyi.

(1 saat sonra)

Yer:Çocuk acil servisi

Dr: 24 saat gözetim altında tutucaz,burada panzehir uygulaması yok,o nedenle yarın sabah sizi hıfzıssıhha toksikolojiye sevk edicez. Olay adli vaka olduğu için bu memur bey ifadenizi alacak,geçmiş olsun.

Polis: Olayı baştan anlatır mısınız?

(Arkası yarın)

IMG_20160501_092721

Written by gurkanyucel

01 Mayıs 2016 06:50

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

