En Baba Blog

Babaların buluşma noktası

Bir pazar sabahı-devam

leave a comment »

2 HAFTA ÖNCE

-Baba bişi dicem ama kızma.

-Tamam kızmicam söyle.

-Hani girilmesi yasak olan arka balkon var ya?

-Evet?

-Ben oranın anahtarını buldum.

-Ama nasıl olur? Anahtara ulaşama diye dolabın üstüne koymuştum?

-Sandalyeyle çıkıp aldım.

-Ee?

-Kapısını açıp girdim,içerde senin alet çantan vardı.

-Eee?

-Onu açtım,içinde sarı bi tutkal vardı.

-Getir bakim tutkalı….JAPON LAN BU,ELİNE YAPIŞIRSA PARMAKLARIN KİTLENİR,CERRAH BİLE ZOR AÇAR,DELİ MİSİN SEN,OYNANIR MI BUNLA??

-Hani kızmicaktın?

(1 HAFTA ÖNCE)

-Baba bişi dicem ama kızma.

-Gene arka balkona mı girdin? Ya çıldırıcam, bu sefer çok iyi saklamıştım, nası buldun anahtarı?

-Çekmecedeki eldivenin içindeydi.

-Bak babacım,o balkon çok tehlikeli,bin defa söyledim oraya girme diye, bi gün başına bi iş gelecek.

-Bu benim olabilir mi?

-Bakim ne o?…MAKET BIÇAA LAN O,KAFAYI MI YEDİN?

(20 YIL ÖNCE,ADANA)

Hikayenin bu kısmı muallak,o nedenle uydurcam:

-Pardon bakar mısınız,bu kül tablası ne kadar?

-2 milyon ablacım.

-Şu minik şişe nedir?

-Nazarlık abla o.

-İçinde ne var?

-CIVA…

(To be continued…)

http://onedio.com/haber/7-den-70-e-herkese-korktugumuz-kadar-varmis-dedirtecek-nazar-inanci-gelenegimiz-459613

 

Written by gurkanyucel

02 Mayıs 2016 14:05

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Bir Kaplanın Günlüğü

Babaların buluşma noktası

